Disease...

den begynnande sjukdomen jag kunde känna i hals och näsa igår har attackerat med full styrka under natten.
Vaknade med ett huvud minst dubbelt så stort som vanligt, rinnande näsa och sandpapper i halsen.
Inte roligt alls!! Jag som tänkte att jag kunde hålla mej frisk resten av året också!!

Får supa KanJang och honungste och ta det lungt... (förutom på innebandyn, den måste jag gå på)
Knapra Panodil kan nog också vara en god ide.

Om 50 minuter ska jag försöka få tvätten ner till tvättstugan, ska nog börja tvätta oftare än en gång i månaden... tvättkorgen och två påsar fulla plus sängkläderna som inte fick plats nånstans så dom ligger ovanpå tvättkorgen...
Ska komma ihåg att ta med mig avhårarborsten också så att jag kan få bort Morgans hår från alla handukar osv.

Ingen som har nån bra dunderförkylningskur som man blir frisk på med en gång?
Nässköljning? Vitaminboost?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0