???

Har haft hela 13 besökare idag =)
Undrar vilka dessa är egentligen... jag vet ju typ bara 2-3 stycken eller nått som läser....

Den stora frågan just nu är vad jag fortfarande gör uppe... klockan är nästan ett!!
Men som vanligt är jag inte trött över huvud taget!
Funderar allvarligt på att gå till vårdcentralen och ta ett blodprov eller nått...
Läste på sjukvårdrådgivningens hemsida att sömnbrist har man om man flera nätter i rad lagt sig för att sova men inte kunnat somna på minst 45 minuter...
Så har det varit några gånger för mej, inte bra...

Men helgen har ju varit bra iallafall.
Jag och Linnea var på konser i domkyrkan i eftermiddags. Det var mysigt, men väldigt mycket folk! Det var redan fullsatt när vi kom in!! Trodde inte att det skulle komma riktigt så mycket folk!
Får se om det är nån luciakröningskonser, skulle vara kul att gå och se hur den är i Skara... =)) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0