...

Nu är man mätt igen!! Som vanligt, kommer nog inte vara hungrig på flera veckor nu efter jul... =O

Ikväll har jag blivit rekryterad till biljettförsäljningen igen... Arn Tempelriddaren.
Sälja lite biljetter, se glad ut och prata med lite folk =))

Kollade på Arn igår. Den var väldigt bra faktiskt tycker jag!
Trots att jag inte har läst böckerna så fattade jag nog det mesta tror jag.. Har nästan fått lust att läsa böckerna nu också.. =) Jag har ju så lite att göra i Skara så det hinner jag nog.

Imorrn blir det nog kanske tjejdag förhoppningsvis... en liten shoppingtripp till trollhättan eller nått =)) hehe...
Shoppa lite i mellandagsrean är inte helt fel! Jag vet mycket nytt som jag behöver, men det är ju onödigt att ta upp här i bloggen lixom...

Nu ska jag återvända till tvn och kolla på den där skuma filmen... hehe verkar lite rolig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0