Fredagskvällen...

Hemmafest med Idol blev det, men inte hemma hos mej.. =))
Direkt efter Idol slutat så tog jag några cidrar och gick genom källarn bort till Linnea o Emma, tentahemmafest.. =))

Det var väldigt skoj! Jag träffade några tjejer som går tvåan på djursjukvård och pratade lite med dem.. =) KUligt!

Blev väldigt trött, men lyckades hålla mej vaken på nått sätt iallafall...
Blev en väldigt lång kväll... gick nog inte hem förrän vid tre typ.. hehe...

Låset till ytterdörren till trappuppgången var skitskumt... jag fick bara in nyckeln halvvägs... skumt... nån måste ha pajat en nyckel i låset eller nått tror jag...
jag fick iallafall gå runt huset och in genom källardörren istället... sen kom jag äntligen hem och somnade!!
Att jag inte somnade förrän vid halv fyra kan vara anledningen till varför jag sov till tolv igår... och anledningen till att jag inte gick och la mej förrän efter två imorse och sov till elva idag... hmm.... helgerna är inte bra för min dygnsrytm alltså!!

Nu ska jag skärpa mej och skriva PBL-fall... det är inget jättefall denna gången. Respiration. Lungornas anatomi och fysiologi.. och några sjukdomar i andningvägarna på hund, katt och häst...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0