Hemma igen!!

Har kommit hem till Billingen igen!! Så skönt att ha folk runt sej hela tiden och känna sig riktigt hemma.
Det känns lite konstigt att inte sitta nere i Skara, men det är kul iallafall!!

Jag och mamsen har pyntat granen och bakar lite just nu! Julstjärnor och pepparkakor ska vi göra!! Mums!!

Resan gick riktigt bra, men gud vad skitit det är på vägen!! Jag låg bakom lastbilar typ hela tiden och gjorde nog åt det mesta av spolarvätskan... lite jobbigt men vadå då...

Köpte mej en latte på mcdonalds innan jag åkte och den räckte ända till trollhättan nästan =) hehe... segdrickare...
Var inne en sväng på trestad och köpte mat till kissen också. För en gång skull så var min fd handledare där också så jag fick prata me henne och hon fick träffa morgan =))
Glömde fråga om sommarjobb... men jag får nog mejla om det istället =) Dom ska ju anställa en vet och en dsv till nu i januari så dom kanske inte ens behöver mer folk... hur jag dessutom ska fixa boende där nere är fortfarande en obesvarad fråga...

Här hemma är det riktigt mycket snö jämfört med Skara, har typ inte haft nån snö alls där nere och här är det säkert 1-2 centimeter på sina ställen... lite kallare också...

Nu ska vi käka lite tacos och dricka lite glögg! Det ska bli gott, jag är hungrig som bara den!!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0