Mellandagsrea!

Japp, idag har jag och Maria varit nere i Trollhättan på Överby och årets mellandagsrea!
Ganska mycket folk när vi kom dit, och värre blev det!
Vi gick runt i typ alla affärer och köper grejer, mest kläder, men jag hittade lite smink och några böcker som jag tyckte jag behövde =)
Lite fattigare, har kollat kontot, men vågar nog inte riktigt erkänna hur mycket minus det hade blivit... hehe... men inte så mycket som jag var rädd för iallafall!!
Vid tretiden kom vi på att det kanske skulle vara bra att äta något också så vi gick och åt på övervåningen på Etage, har fortfarande inte lärt mej vad det heter... "Eat.."nånting...
Massor med folk! Kö!! Men inte så lång väntetid iallafall! Gott med mat!! Lite kycklingsallad blev det!
Jag är världens långsammaste på att äta ;)

Sedan gick vi till coop och köpte frukt för 150:-      =O
Och sen körde vi iväg hemåt igen!
Åkte till tessan för lite tjejkväll, gjorde fruktsallad, pratade, åt fruktsallad, pratade, gosade med hela zoo:et.
Så söta dom är!! Får lite lust på egna marsvin nästan!!

Åkte hem ganska tidigt, alla var typ supertrötta, vi av shopping och tessan av jobb.
Har precis ätit lite och kollat mejlen... nu ska jag prova alla kläderna och se om dom är lika snygga hemma som dom var i affärerna... det brukar ju vara så ganska ofta att man kommer hem med någon och undrar "Varför i helvete köpte jag denna fula grejen...?" Får hoppas att jag klarar mig ifrån det idag!!

**julklappslistan dröjer**


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0