Nått såpass!!

Förkyld!! Fy fan vad jobbigt!!
Näsan kliar och rinner och är täppt om vartannat...
trodde nästan jag skulle svimma på innebandyn en gång för jag tror inte blodet hann upp till hjärnan riktigt...
vore man mån om sin hälsa så skulle man nog stanna hemma på onsdag, men det är ju så kul att spela innebandy! och en vecka utan träning sätter sina spår!  jag vill inte veta min vikt just nu...

Imorrn är det pbl med fika och några föreläsningar.
Sista pbln med den gruppen... =(
Men på torsdag får vi veta våra nya pblgrupper, tydligen ska alla ha någon med sig från den gamla gruppen så det är ju kul iallafall!! blir man inte helt ny och ensam...

nu ska jag nog vara duktig och gå och lägga mej tidigt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0