Ny dag, nya tag, nya kunskaper.

Idag ska vi börja med Etologi. Djurens beteende.
Det ska nog blir roligt tycker jag! Lite roligare än att bara plugga organsystem hela tiden iallafall...
Sitter i datasalen just nu... åkte hit lite tidigare för att skriva upp mej på boendet i fjällen...

Fanns inte så många bra platser kvar... men vi får väl se hur det blir... =))
Skrev upp mej i den största stugan iallafall, så jag kan tänka mej att många drar sig dit iallafall haha...

Käkade äggröra och bacon till brunch idag... riktigt gott faktiskt... hehe =))
Tar ju faktiskt inte alls lång tid att fixa ihop... =) Värsta hotellfrukosten...

Fixade mp3-spelaren idag också! Så skönt att lyssna på lite musik istället för att höra ventilationsbrus och sånt istället... Min alldeles egna Jens of Sweden =D Räknas väl som "gammal" nu, men den funkar perfekt!!

Nu ska jag nog dra vidare till lektionssalen..

ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0