Nyvaken!!

Jajjamensan det är jag...
Efter gårdagens pubkväll kom jag inte i säng förrän vid två-tiden... att då gå upp när klockan är sex är ganska så plågsamt...
Men det var jättekul att lussa idag! Först gick vi in i hästgången på ATG och personalen på ATG och Blå Stjärnan stod och kollade på oss. Efteråt fick vi glögg och lussekatter av dem =)) gott gott.

Sedan gick vi in till skolan och väntade i ett grupprum och ca 10 över nio gick vi in i aula. Det var alldeles mörkt och massor med folk och hur mysigt som helst!!
Alla sa att det var jättefint och vi fick två biobiljetter var av skolan :D
Inte varje dag man får biobiljetter för att man sjunger!
Allting gick riktigt bra! Alla sjöng jättefint och ingen svimmade!

Sedan åkte klassen ut till Uddetorp för att ha beteendestudier på lantbruksdjuren där.
Jag, Anna och Linda kollade på ungdjur i lösdrift först och sedan på får efter lunch.
Kallt som tusan, och lukten i kostallet kommer jag nog aldrig att vänja mej vid, och dessutom kommer det nog sitta kvar i kläderna ett tag... Ska nog nästan skölja av jackan och hänga upp den i duschen... Den lär ju torka där rätt snabbt iallafall för elementet inne i badrummet är brännhett... och pga av att dom är ifrån femtitalet har dom inga normala termostater och jag fattar bara inte hur man sänker dem...

Ajja... Nyvaken är jag alltså. Var så himla trött när jag kom hem efter beteendestudierna så jag tänkte jag skulle ta mej en liten tupplur... tuppluren blev sisådär fem timmar lång... oops...
men det var skönt iallafall! Känner mej så avslappnad nu!
Ska nog (kanske) få lite gjort på PBL-fallet... får googla lite...
Måste nog laga nån mat också... har typ bara en matlåda kvar med lite kyckling i... Frågan är vad jag ska göra för nått... kycklingpaj kanske... har ju kyckling och broccoli i frysen iallafall... =))

Ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0