Söndagen...

Idag blev jag tvungen att gå och handla igen... gissa varför??
En lampa gick sönder igen!! I går kväll gick toalampan sönder... och jag som ju har lite fobier mot speglar i mörka rum vågade inte gå in på toa igen...
Så det blev en lågenergilampa där också *duktig*
Jag köpte faktiskt två stycken denna gången så är jag beredd om en lampa till har lust att gå sönder snart.
Gick på den så kallade julmarknaden här i Skara också...
O jösses vilken julmarknad... Not!
Typ 10 stånd eller nått.. och dom flesta var antingen klassresor eller skinklotteri eller nått annat konstigt.
Men ett ställe hittade jag iallafall där jag köpte en julklapp.... vet inte riktigt om den är till mamma eller pappa dock...
Ska snart gå till domkyrkan också.
Jag och Linnea ska gå på adventskonsert! Det kommer nog bli mysigt!
Kanske ska ta med sig kameran... troligen inte så mycket att fota... men det kanske går att få med lite ljud eller nått...
Domkyrkan i advent borde ju vara riktigt mysig!!

Köpte några ljus till min adventsljusstake också!
får tända dom nån gång när jag inte har nått annat att göra än att titta på ljusen och ha koll på att Morgan inte eldar upp svansen eller nått... Ska köpa polkagrisar att hälla i adventsljusstaken så blir det nog fint!!
Bild kan nog tänkas komma på det i sinom tid....
Nu ska jag göra mig i ordning...

Glad 1:a advent!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0