Hemma igen...

Det är så skönt så!!
Hemma i min egen mjuka säng och med mina underbara kissemissar som jag saknat!!!

Men det har varit trevligt neråt skånehållet också, fast det regnade en hel del igårkväll...
Men vadådå? Det har ju regnat hela sommaren hittils så det var ju ingen överaskning direkt...

Blåste gjorde det också en del... jag ser ut som ett troll för tillfället... hmm...

ajja... imorrn när jag har piggnat till oså så kommer jag att lägga ut lite bilder och sådär,
berätta lite mera om helgen kanske, om det är nån som är intresserad av att höra...

Man vet ju aldrig vem som läser bloggen... =S Hoppas att det inte är nån farlig person bara...


PS: Sorry att jag inte svarade på mobilen, hörde den inte.
Men eftersom du inte ringde igen så antar jag att det inte var nått viktigt... (??)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0