Hmm, det dröjer...

Min lilla berättelse med bilder från helgen den dröjer och dröjer...
Och den lär fortsätta dröja ett tag är jag rädd...
Jag vet nämligen inte vart jag gjort av min kamera...
Inte alls bra...
Antingen ligger den i mammas bil eller i min halvuppackade väska...
Eller så ligger den nån helt annan stans....
Men det gäller och hitta den...
Jag kan ju inte vara utan kamera!!!

Samtidigt funderar jag på mitt hår...
Mitt tråkiga hår...
Det behöver ny färg, och en ordentlig frisörklippning...
Men det är ju så jäkla dyrt överallt!!!
Det får nog bli frisörklippning och en hemmafärgning...

Nån som har tips på en bra blond-mellanblond hårfärg?
Jag brukar använda Schwartzkop Guldblond, den där som säger sig göra håret i flera olika nyanser...
Nån som vet nån som är bättre? Typ Fructis eller nått??

KRAMAR!!
(tacksam för svar)







JAG SKA FLYTTA TILL SKARA!!!!!!!!!!!!  JIPPIIEEE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0