Idag är den måndag... Nästan

Iallafall för mej. Jobbar idag och imorrn osv..
Men du va gött det hade varit om jag hade fått lega kvar i sängen och sova ett par timmar till...
Låg till och med och kollade på Pokemon för att slippa gå upp ur sängen... Och jag gillar INTE Pokemon, särskilt mycket... Ibland brukar jag vakna till det och då får jag ont i huvudet med en gång...

Men idag var jag desperat....
Men tillslut så var det bara att inse fakta. Jag jobbar idag. Jag jobbar ensam.

Vilket ju leder till att det gååår bara inte att stanna hemma... Sucka....
Jaa... men "look at the bright side" det är helg, vilket innebär OBpengar =))
Sånt gillar vi...

Och i mitten på nästa vecka kommer mammas kusin från Canada hit. =) Det ska bli skoj att träffa henne!!
Det var typ 5-6 år sedan hon var här sist, så denna gången kanske jag vågar prata med henne också...
(Hon pratar ju bara engelska)

Nu är det dags att ställa ut glassgubben igen!!
KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0