Jepps jepps...

Så idag har man jobbat i Årjäng igen då.
Lite segt att vara där. Inget internet på hela dagen...
Man blir bortskämd av att jobba i Bengtsfors tyvärr... Fast det är roligare att jobba i bengtsfors, där har man någon att prata med. HELA dagen.
I årjäng sitter man själv och läser en bok... det är i ju för sig rättså kul det med... men folk är roligare...

Hyrde ut en hel del dressiner faktiskt...
Sen på lunchen gick jag till ica och köpte oliver!!
Har längtat efter det huuuuuuur länge som helst!!
And guess what, sen glömde jag dom i kylskåpet...
Hmm. och jag jobbar inte förrän på måndag heller...
Kanske får skicka ett sms till calle och be honom ta med oliverna ner och ställa dom i bengtsfors... så kan jag ju kanske eventuellt åka och hämta dom...
eller hoppas att dom är okej på måndag också...

Me <3 Oliver!!!

Sen när jag fick åka hem så åkte jag till ica och hämtade ut min dator!!!
Nu är det värsta bara kvar...
6 olika grejer i olika lådor ska in i den stora burken...
Kan du inte komma hem snart PEter!!!
Och min nya skärm är JÄTTEstor!!!
Shit, att 19" var så himla mycket hade jag ingen aning om!!!
Shitt pommfritt!!

PUSS på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0