My life in english.

Well, yesterday and today I have been speaking english the whole time!!
Mums cousin is here from Canada and she only speaks english.
So I get to speak English all the time, and I kinda like it.
It's fun, and now I feel pretty comfortable doing it...

Men å andra sidan, om man vill blil klart med ett blogginlägg någorlunda fort, och det vill man för klockan är tolv och jag är dödtrött, så skriver man på svenska...

Idag har jag och pappa och kusinen varit nere i Skara och kollat på lägenheten som jag är intresserad av.
Och det kommer bli ett ja-svar på den =))
Jättesöt liten lägnehet faktiskt..
En 25kvm ca, en liten toalett med badkar <3 och ett minirum där köket är. så det är kyl och frys och en spis, diskbänk och två skåp över diskbänken.
Och jag har en balkong!!! Så himla underbart, så kan man ha balkongdörren öppen och få in lite frisk luft...
Utsikt: lite spooky faktiskt... En kyrkogård... Men som fastighetsskötaren sa: "Jag tycker det är rogivande"
Jo tack... Bara man inte kollar ut efter man kollat på Ghost Whisperer =S

Sen käkade vi pizza, åkte till jula, åkte till överby. Shoppade lite för mycket. Men nu har jag en bra tvättkorg, nytt schampoo och balsam, mera smycken, ett diskställ, samt ett par förpackningar med hårfärg så att jag kan snygga till håret nån dag också... =)
Får se när jag får tid till det..
Nu måste jag gå och lägga mej.. för annars kommer jag aldrig orka upp imorrn!!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0