Sooool!!

Idag har äntligen solen varit framme igen!!
Hela dagen!!
Låg på altanen och läste och solade i flera timmar så nu har det spridit sig en liten röd vacker solbränna på nästan hela mej, utom där bikinin var ivägen då...

Men det är så himla skönt! Då slipper man se ut som ett spöke hela sommaren.
Ljus hy är snygg på vissa, typ Christina Ricci, den så kallade liljevita hyn.
Blekfet är såååå tråkigt... =(
Men nu kan det ju bli bättre...

Har inte hittat nån lägenhet en, men håller stenhård koll på en speciell sida så jag får hoppas att det går att få nått där om det kommer nått nytt.. Sen så håller jag koll på en bostadsrätt också, om man inte hittar nått att hyra...

Imorrn blir det jobba igen. Hela helgen och sen veckan också, men den har jag inte så stor koll på... =S
Måste hitta mej en ny almanacka också... Min slutar i juli eftersom jag har en sån där skolalmanacka...
Jajja...

KRAM!!

You confuse me, I don't know how long I can wait for you..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0