Titta!!! En till!!

STEG 1
Namn: Jessica
Födelsedatum: 30 oktober 1987
Hårfärg: Schwarzkopf Guldblond =P
Längd: 1,76. Skulle mkt väl kunna tänka mej att vara kortare...
Civilstatus: Singel för tillfället
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skorpion
Kär: Vet inte

STEG 2
Skor du bar idag: Mina vita Nike
Dina svagheter: Blyg när jag träffar nya människor
Rädsla: Insekter och mörker, speciellt insekter i mörker som prasslar
Målsättning: Bli djursjukvårdare, hitta kärleken med stort K, få barn, ha ett bra liv.

STEG 3
Första tanken när du vaknade: Jävla Pokemon håll käften...
När du somnade: Imorrn måste jag gå upp tidigt igen...

STEG 4
Pepsi eller CocaCola: CocaCola! Fast light helst...
McDonalds eller BurgerKing: BurgerKing suger... Och Max är mycket bättre än McDonalds..
Adidas eller Nike: Skor som skor... Bara dom är sköna.
Lipton ice tea eller Nestea: Troligen Lipton, Nestea är så j*kla dyrt...
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du: Ibland, fast bara när det behövs.
Sjunger du: Om jag är ensam så händer det garanterat... Speciellt i bilen.. =)
Dushar du varje dag: Nej, orka!
Gillar du skolan: Går inte i skolan längre, men det var helt ok.
Tror du på dig själv: Haha, nej... Men jag kom ju in på djursjukvårdarutb. så lite måste jag ju tro på mej.
Kommer du överens med dina föräldrar: Jaa då!!

STEG 6
Har du den senaste månaden...
Druckit alkohol: Måste tänka... Jo det har jag nog gjort.. Typ en rekordelig eller nått....
Rökt: Nej, bara passivt.
Shoppat: Ja, alldeles för mycket...
Ätit en hel ask müsli: Nej, varför skulle jag?
Ätit sushi: Nej
Stått på scen: Nej, suttit framför den. (sufflös)
Skejtat: Öh, nej... Gillar inte att stå på saker med hjul på... 
Bakat: Jepp =) Muffins!!
Stulit något: Nej
Haft sex: Nej

STEG 7
Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull: Nej, men jag har tröstat en som var det... =7
Blivit kallad hora: Nej, inte så att jag hört iallafall, fast det verkar ganska otroligt...
Blivit nerslagen: Nej

STEG 8
I framtiden...
Namn på barn: Hmm, vet inte riktigt... Det beror ju på om namnet passar barnet...
Hur vill du dö: Jag vill inte dö...Men snabbt och smärtfritt om jag måste...
Vad vill du bli när du blir gammal: Lycklig, med en stor familj runtomkring.

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Hm, det har jag aldrig tänkt på... Familjen kanske 3 st.
Antal piercings: 2 hål i öronen
Antal tatueringar: 0 än så länge =D
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Tre gånger som jag kommer ihåg... Men troligen fler.
Antal saker jag ångrar: Troligen ganska många, men inga jag kan komma på nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0