VM-show med Sofias Dansare

Japp, igår var jag och brorsan i Åmål och kollade på Sofia Westlunds dansares VM-show.
Dom ska skicka 41 dansare ner till Slovakien för dansVM och hade nu en insamlingsshow för att stötta dansarna. Det är ju inte direkt gratis att åka på VM...

Alltså, dom är så himla duktiga för det finns inte ord för det!
En del rörelser tycker man inte borde gå att göra med den mänskliga kroppen!!!
Önskar nästan att jag hade börjat dansa för evigheter sedan så att jag också kunde stila ibland...!!
Gå ner i split, spagat, göra slithopp, vifta runt armarna fortare än det verkar möjligt.
Resa sig upp från liggande med hjälp av tårna...??

Hur mycket muskler har dom egentligen??? *avundsjuk*

Hmm... Känner att jag skulle behöva träna på nått sätt... Känner mej allt annat än smidig just nu... =(
Från och med nu: Minskat sockerintag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0