Another day...

Jepp jepp...
idag var det ett gäng danskar som hyrde dressiner.
Tänk om det gick och förstå dom... hehe...
nä det gick rätt bra faktiskt...
förutom när han försökte förklara för mig att "vi kommer fire å tyve förste gang å sex å tyve andra gang"
då tog det ett tag att fatta vad han menade... tur att han inte snackade om halvfjers och grejer..!!

fick sällskap av en jättesöt kisse när jag räknade dressinerna i morse också...
så söt och gosig så jag ville knappt gå därifrån.

i bengtsfors vart det också lite rörigt idag. en av dom som jobbar där kände ett tryck över bröstet så han fick åka ner till näl. nu är han kvar där för observation några dagar... det verkar som att det var en lindrig kärlkramp eller nått sånt
Huu!! Det är inte roligt alls att hjärtat kan vara så känsligt...

Nu blir det biljettförsäljning igen och sen hem...
Långa dagar nu för tiden... resten av veckan är det teaterföreställningar direkt efter jobbet och så ska jag jobba hela midsommarshelgen (fredag till söndag) i bengtsfors...
Lite tråkigt att inte va ledig på midsommar, men å andra sidan händer väl det roligaste på kvällen kanske, om det händer nått över huvud taget...
och OB storhelg betyder "många pengar!!"
hehehe.. så jag klagar inte!!


KRAM!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0