Äntligen!!

Nu har det äntligen slutat regna, och solen börjar nästan att titta fram.
Iallafall är molntäcket tillräckligt tunt för att man ska känna att solen skiner...

Det är lite konstigt. Och jag brukar ju hänga upp mej på en del konstiga saker.
Men sanningen är ju att det är ju faktiskt ljusare när solen skiner genom ett tunt vitt molntäcke än när himlen är klarblå!!
Egentligen lite konstig men egentligen inte...
Men sån är jag, lika bra att vänja sej...

Två grupper a 10 pers har jag släppt ut nu =))
"Galna entusiaster" kallar dom sej tydligen...
hehe... det kommer nog fler snart också skulle jag tro.. det kanske blir en riktigt bra dag... =)

Nu plingade micron och meddelade att min Fläskschnitzel m klyftpotatis är klar.
Jaaa färdigmat. Men vad annat kan man göra när man kommer hem kl 2 på natten??

Och nu kom det folk och parkerade utanför... så min lunch lär nog dröja ett tag är jag rädd..
har ju inte lunchstängt på detta stället... hmm...
ajja...
jag är ju inte utsvulten än då det är ingen fara...

tjenixen!


Kommentarer
Linn

svar: har provat båda och de är bra!

2007-06-23 @ 15:32:29
URL: http://linnruby.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0