Årets första dopp! =D

Idag har varit ännu en varm och trevlig dag, och den är inte ens slut än...

Teaterträning igen på förmiddagen...
Sen åkte man hem igen och åt färskpotatis och grillat!! MUMS!!

Klockan tre stack jag ner till ön med maria och badade, tydligen ska det ju vara ganska varmt i vattnet där...
Det var det inte!!
Men det var iallafall årets första bad och jag doppade mig hela två gånger!!
Men jösses, now way att det var över 18 grader  i det vattnet... mina fingrar domnade bort typ =(
Men det var iallafall uppiggande och avsvalkande.
Det behövs ju nu i denna värmebölja där det för tillfället är 28,8 grader i skuggan!!!

Så nu blir det en kopp kaffe och sen ska jag upp till bion och kolla på
Pirates of the Caribbean.
Det ska bli skoj, har hört många röster säga att den är jättebra...=)

Imorrn blir det jobb igen, i Årjäng.. Skoj skoj...

Jag vill åka till Göteborg.. Varför ska vi ha så himla svårt att hitta ett datum för???

KRAM!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0