Håller på att somna...

... och ändå sitter jag framför datorn...
Ögonlocken vill bara falla ner hela tiden och klockan är bara tio i åtta.
Då kan man ju börja fundera på om jag är utarbetad eller inte...
Men det kanske inte är så konstigt; om man räknar med idag så har jag jobbat elva dagar i sträck.
Jag ska jobba imorrn också och troligen största delen av nästa vecka. Förutom helgen.
Och JAG VET, det är typ olagligt eller nått att jobba så mycket...
Screw den nya regeringen säger jag. Jag jobbar precis så mycket jag vill. Måste ha pengar till hösten...
CSN är ju inte direkt nått att lita på om man vill överleva.
Måste ju ha mat till mej och katten...!!
Och så ska jag ju köpa mej en dator också... Kan ju inte sitta vid pappas tröga laptop i all framtid.

Igår tog det, utan att överdriva, 7 minuter att stänga ner ett internetfönster.
Enda lilla krävande saken som hände samtidigt var en fil som jag delade över msn...
Hallå?? Kan en dator vara trögare eller??

Då kan jag ju lova att jag är i stort behov av en ny dator!

This is the one.
                         
Dustin Datorpaket och en 19" Acerskärm.
Kruxet är ju att det är ett paket vilket alltså innebär att man måste sätta ihop alla delarna själv..
Men det är ju no problemo för det har jag folk som fixar åt mej =))

Nu måste jag bara våga trycka på "KÖP"... =S

Nu ska jag nog ta en bok och lägga mej i badkaret ett par timmar...
100% avslappning. Skönt för alla stackars underarbetade muskler och trötta andra grejer som jag inte vet vad det är men det finns säkert nått sånt...
Se, jag bara babblar till och med när jag skriver...
Allvarligt trött....

Godnatt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0