Jepp jepp jepp...

Dagens samtalsämne: Vädret.
Kan det bli tråkigare??
Visst det är rättså jobbigt när det är 30 grader varmt i skuggan och vindstilla.
Men DETTA, detta är inte bättre.
Hela tiden mulet, blåsigt och kallt. Då och då kommer det regn och då och då kommer en ösregnsskur...

HALLÅ!!! Det kunde lika gärna vara sent i oktober eller nått!!
Min födelsedag brukar ha det här vädret jue!!

Jag vill ha sol och värme så att man kan sitta i solen och njuta av en glass eller ta en sväng till badplatsen. Bada lite och ligga och sola.
Men nej, det är bara kallt hela hela hela tiden... Sååå tråkigt!!

Nån som håller med mej eller??

Klockan kommer snart att vara tre... tre timmar kvar att jobba.... Men sen så måste jag nog stanna kvar tre kvart till eller nått eftersom jag ska åka med pappa hem idag... kanske drar mig till konsum eller nått... eller bion kanske...

Imorrn ska jag vara ledig.. =) och på fredag också, för jag ska jobba till helgen... Så det blir rätt gött..
Eller ja, det är inte 100% säkert att jag är ledig imorrn eftersom den jag jobbar med var sjuk idag. Så om hon är sjuk imorrn med så blir jag inringd... så det kanske vore bra att fixa nån mat eller så... kanske få gå in på ica och köpa nån dafgårdgrej.. dom brukar ju vara rätt goda förståss...

Nu ska jag fortsätta att hitta på nått roligt att göra.. får se vad det blir...
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0