Midsommarafton (alltså igår)

Det var en trevlig kväll.
Tyvärr lite knott då och då men vad kan man vänta sig när man sitter ute en halvkall sommarkväll?
Men inga myggor... var är myggorna???
Vi åt massor med mat; färskpotatis, sill, rökt lax m en sås, bröd, ost, kex, sallad osv...

Sen när vi hade ätit färdigt så pratade vi och pratade och pratade.
Min brorsa och den andra familjens son gick in i huset för att försöka få datorn uppkopplad mot internet via
en av deras mobiler, men jag satt kvar ute med mamma o hennes kompis...

Sen vart det lite för kallt för mig att sitta utomhus så jag gick in till killarna jag med...
Dom pratade om massa olika grejer och jag tror inte jag fattade hälften av deras datasnack...
"Jag tycker inte om syntaxerna i C++ men Java och PHP är ganska okej..."
=Jag sitter som ett frågetecken, nickar och ler men fattar INGENTING...
Hehe... tur att man inte ska designa websidor och sånt...
För så mycket vet jag iallafall att C++, Java och PHP är olika språk...jaja..

Sen så fick vi kolla i hans skissblock. Han (sonen då) är jätteduktig på att rita. Allt möjligt, personer, ansikten, drakar och en massa andra grejer...
Jag önskar att jag kunde rita som honom...
Han har en egen hemsida. Klicka HÄR så kommer du dit!

Sen var det dags för Jordgubbar och Grädde. Och en Snickerstårta... =)) Mums mums!!

När klockan började närma sig ett åkte vi till slut hem... jag vart lite orolig eftersom jag skulle upp idag... och lite sen blev jag ju... men inte så värst....
5 timmars sömn är ju inte så illa... =)

Nu är det bara att sätta ut GB skyltarna och hoppas på att det kommer folk...
Regnet strilar ner idag också tyvärr... men idag finns det iallafall bokningar i pärmen..

Let's hope for the best... =))

KRAM!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0