Mumma mumma...

Idag blev det en helt vanlig, dock ledig dag.
Skulle ju inte varit hemma egentligen men så blev det iallafall tyvärr...
Samma sak imorrn skulle jag tro.

Idag har jag iallafall varit med brorsan upp till Bengtsfors och kollade lite på barnmusikalövningen som UngRegi har. Ska bli kul att se hela alltet när det blir klart... Den 29 juli ska dom har uppvisningen... =))

Sen kom man hem och fick ett ryck. JAG VILL BAKA MUFFINS! =)
Och så blev det. 30 stycken Kardemumma & Vaniljmuffins.
Mycket goda faktiskt. Smakade lite bullaktigt, fast med muffinskonsistens då.

Nu ska jag lägga mej i sängen med en flaska vatten och slappa resten av dagen också tror jag.
nej just det, jag måste rensa kattlådorna först jue...
Någon av katterna bajsade på mattan inatt. Vet nog vilken det är eftersom han inte tycker om lådorna och ingen vaknade för att släppa ut honom skulle jag tro.
Dags att ge sig in i den väldoftande världen...


PS.
En del folk läser min blogg. Men var är kommentarerna?? Sådana vill jag också ha, det är ju kul att se att nån läser vad jag skriver och kanske till och med tycker det är intressant att läsa..
DS

Kramkram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0