Musiklistan No 1. Äntligen ifylld.

Jajjamensan, nu fick jag äntligen tid att fylla i denna, ska bli intressant att se vad min musik säger om mej... =)Enjoy!!

1. Hur mår du idag?

Poison
2. Kommer du komma långt i livet?
Vandraren

3. Hur ser dina vänner dig?
Cleopatra
4. Kommer du gifta dig?

Clamour for glamour
5. Vad är ditt livs themesong?
We are

6. Vad är ditt livs historia?
If Tomorrow Never Comes (det låter sorgligt)

7. Hur är skolan för dig?
Robin Hood Theme

8. Hur kan du komma framåt i livet?

Surrender (hahaha!!!)
9. Hur kommer imorgon vara?

Let me entertain you (låter ju skojjigt)
10. Vad är det bästa med dina vänner?

Blue
11. Vad finns i lager för nästa vecka?

Waterloo (ajdå!)
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
I drove all night
13. Hur är det med ditt liv?

Up All Night
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?

You give love a bad name (fan vad elak du e!)
15. Hur ser världen på dig?

Boulevard of Broken Dreams
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?

Without you
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

Everybody Hurts (ett bra råd faktiskt...)
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?

Jag mötte Lassie (hehe.. eh)
19. Har du en djup & mörk hemlighet?

En sten vid en sjö (låter som en deckare)
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

2 becomes 1 (hehe, dags att rodna eller?)
21. Hur kan jag göra mig själv glad?

Destiny
22. Kommer jag någonsin ha barn?

Beautiful Stranger (ojsan... =) )
23. Vad är några tips till mig
Tomorrow
24. Hur kommer jag bli igenkänd?
The Heat is on in Saigon
25. Vad är min danssång?
Bomfunk MC's - Live your life (ja den är ju rättså bra... kanske...)


Hahaha detta var ju riktigt roligt!!!
Tillåt mej gapskratta vid vissa tillfällen!!
=)
Finns det fler sådana hära??



Kommentarer
johannapannan

*ler* Det blev ju faktiskt riktigt bra. Beautiful stanger tyckte jag blev riktigt roligt. Klart du skrattade!

2007-06-27 @ 20:00:51
URL: http://johannapanna146.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0