Ojsan...

Det blev visst en lista iallafall...

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nej inte speciellt mycket?
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, när hon fick en flaska i huvudet? =S
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Solesan och AD-droppar. Mums!!
Vad åt du senast?
Kebabpizza m. pizzasallad
Har du fått någon komplimang idag?
Nej inte som jag kan komma ihåg
Har du varit med i en rättegång?
Nej
Är du polare med grannarna?
Jodå? Det är ju min moster som bor bredvid mej så? och några andra tanter?
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och engelska
Vilka länder har du bott i?
Svreige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag när jag åkte hem från jobbet.
Har du däckat/spytt för att du druckit?

Nej jag har hållit mej ifrån det än så länge?
Har du något husdjur?
Japp två underbara kissar
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nepp
Har du varit på stranden i år?
Ja, min kompis och jag var ute med hennes hund och vi tog en paus i Höljen?
Minns du dina/din musiklärares namn?
Jadå? alla fem?
Hur bra är din syn?
Med glasögon så är den perfekt? annars är jag ganska så närsynt? :(
Har du varit på ett party?
Ja, fast det var ett tag sen?
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej fy? Delfiner däremot!!
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Kul för dej? Han är jättemysig.
Har du varit utomlands?
Jadå? Spanien och Norge?
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Min styvkusin Veronicas =) Fast det är också det enda, men det var fint!
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Går inte i skolan, men det skulle dom nog bli. Vilka föräldrar blir inte det??
Var är dina syskon just nu?
Han sitter i sitt rum bredvid mitt.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag vann en massa pengar på Triss? Det var kul!!
Vem ringde dig senast?
Ulrika på Ungdomsprojektet
Vilken tid gick du upp imorse?
Halv nio
Vad ska du göra i helgen?
Teaterträning och lite studentfirande
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Har tyvärr inga sms för tillfället?
När var du riktigt sjuk senast?
Vinterkräksjukan i mitten av februari? =S
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Såg Peter Siepen på vårruset den 9 maj?
Vad finns i din bakficka?
Min påbörjade tidsrapport.
Har du färglinser?
Nepp bara vanliga
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov som en prinsessa
Vad är det första du gör på morgonen?
Klär på mej, borstar tänderna och gosar med den katt som är inne?
Vad ska du göra efter det här?
Sitta kvar en stund och sen sova? *gäsp*

Kram till alla. Puss till en.



Kommentarer
Linn

kul lista!

2007-06-02 @ 12:38:38
URL: http://linnruby.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0