Sökes: En bra dator

Jepp jag har börjat inse faktum: Pappas gamla laptop klara inte av att leva med mej längre... Den hänger sig om man gör mer än två saker samtidigt. TYP...

Har kollat runt lite här och där och än så länge kommit fram till två bra datorer...
Så frågan är...
Ska det bli mitt förslag: Dell Dimension-grej
Eller F's förslag: HP Compaq.

Jag har mkt svårt att bestämma mej...
Sen att jag inte kan speciellt mycket om processorer, och RAMminne och sånt gör ju inte direkt saken lättare.

Jag på SIBA: Hej jag skulle vilja kolla på en dator.
SIBA: Vad är du ute efter?
Jag: öhh... en dator... en vanlig...

Jepp, någon här kan bli totalt bortkollrad och köpa en helt skum dator... Fast inte för mer än 7000:- där har jag satt min gräns...
Då har jag lite att leva av på en månadslön...

Någon som har förslag på nån bra dator?? Eller någon som har förslag på nån dator jag absolut inte ska köpa?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0