Underbara klädfynd!!

Idag jobbade jag i Årjäng igen.
Och igår kväll så sa mamma "Men då får du väl gå till Börsen på lunchen då, dom har ju utförsäljning"

Jaaa vad bra tänkte jag. Så idag när klockan blev tolv satte jag mej i bilen och körde upp till Börsen.
(För dom som inte vet: Det är en klädaffär liknande Veromoda ungefär.)

Först hittade jag inte nånting... Men sen gick jag några varv och hittade lite grejer...
Tänkte att nä, det är ju rea så det kommer inte att passa..
Men jag tog med mina fyra toppar in i provrummet och dom satt PERFEKT!!
De två korsettopparna är som dom är skräddarsydda till mej =))
Jag är så himla nöjd med mina inköp.
Och dessutom eftersom det var 50% rabatt på allt så kostade det bara 404 kronor!!
EN HELLYCKAD DAG!!
Här kommer bilderna....
Tunika med smock under bysten. Med ljusblått blommönster.
Likadan fast ljusrosa. För den var ju såååååå söt!!
Vinrött korsettlinne med lite silvertrådar och grejer i. Sitter som gjutet.
Svart tubtop med kinaaktiga blomrankor. Skräddarsytt =))
VAD TYCKER DU??

Och dessutom, när jag kom tillbaka till Bengtsfors med dagskassan så fick jag en prinsesstårtebakelse som blivit över sedan förmiddagen =))
Tänk att dagar kan vara så bra =))

KRAAAAMAR!!!


Kommentarer
Fille

Skit snygga saker!
Allt var snyggt!
Tup toppen är nog min favorit endå!

2007-06-21 @ 21:14:08
URL: http://beautifulyou.blogg.se
sunniva

svar: PCD är Pussycat dolls ;)
gillar den rosa grymt mycket :D skit snygg!

2007-06-21 @ 21:45:29
URL: http://sunniva.blogg.se
anna

den rosa tunikan var supersöt!

2007-06-22 @ 14:06:45
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0