Varning...

... detta kommer troligen att bli ett ganska så långt inlägg...
Har mycket att skriva och många nya bilder att visa...

Mitt jobb för det första upptar större delen av mit liv numera... iallafall mellan nio och sex varje dag..
Men vad gör jag då?
Jo, än så länge så är det inte så många kunder så då sysselsätter jag mig med detta:

Dricker vatten (dock inte Imsdal, det blir kranvatten hemifrån), läser en bra bok (för tillfället den som syns på bilden) och ibland så spelar jag lite kort med mig själv... Idioten och ormen och sånt... hehe

Men så plötsligt så kommer det ett gäng tyskar eller så och då blir det att gå ut hit:

Till mina 20 enkeldressiner och 2 tandemdressiner. Så får man berätta vilka regler som gäller och så... dock brukar inte många bry sig. Vadå avstånd?? Det är ju mycket roligare att cykla tätt ihop för då kan man ju prata med varandra... Jaja... men det är inte vårt fel när du spårar ur, ramlar av dressinen och ner på rälsen, får bakomvarande dressin över benet så att kroppspulsådern skärs av och det blir helikopterfärd i ilfart till akuten.
DET HAR FAKTISKT HÄNT EN GÅNG!!

Sen blir det dags att åka hem. Och vägen må vara lång (5 mil) men så vackert det är. Sjöutsikt här och där, hagar med kor och hästar här och där, och kilometervis med lupiner!! Vad sägs om denna bilden till exempel? Gröna träd och klarblå himmel.
Lägg märke till de svarta ränderna på mitten av vägen och på högerkanten. Det är typ asfalt eller gummi eller nått som blivit så hett så att det smälter. Det har denna veckan kommit upp varningsskyltar för halka och i Gustavsfors har dom sandat vägen...
Har det blivit vinter eller???


När man kommit hem då är det dags för teaterträning. Jag är sufflös, det har jag nog redan sagt nån gång.
Vi ha en vacker gul Herrgård på scenen och ett gött gäng med "skådespelare". Dom är faktiskt jätteduktiga.
PREMIÄR på Billingsfors Friluftsteater torsdagen den 14 juni kl 19.00. KOM DIT!!
Fredagen den 15 juni kl 19.00
Lördagen den 16 juni kl 18.00
Söndagen den 17 juni kl 16.00

Välkommen dit, du kommer inte att ångra dig! Många glada skratt och härlig musik utlovas!!


Förra fredagen var det dags för min ett år yngre kusin att ta studenten. Detta är hans skylt... Hehe så söt man kan vara!! =) Grattis JIM!!


Det var nog en av de varmaste dagarna på länge. Massor med folk, nästan vindstilla och svetten rann från alla möjliga konstiga ställen. Då var det gott att svalka sig med denna dryck som jag upptäckte på Coop Åmål...
Nya Loka Fläder med Citron. Gillar man Flädersaft så är det verkligen en höjdare!! Smaskens!!


Och till sist. Eftersom alla gör det så kände jag också för att göra det idag.
Hade ju inget att göra på jobbet idag nästan så då tog man lite kort.
Och så kan jag ju visa upp lite av mina nyinköpta kläder också.
DAGENS OUTFIT 12 juni.
Dagens outfit12/6

Grönt brottarlinne med tryck från Ellos.
Gul top med tryck från Ellos.
Mammas ljusgula gamla kjol.
Vita leggings med guldtrådar i från Ellos.
Hade även ett vitt hårband från Glitter och jättesköna flipflop från H&M, dom där med trägrejs i sulan...

I bakgrunden syns det lilla köket i Årjäng där jag förvarar mina luncher och den soffan där jag spenderar det mesta av dagarna... =))

KOm dit och hälsa på vetja!! HEHE
Nu blir det nog borsta tänderna och ficka iordning lunchen tills imorrn... =)

KRAM TILL ALLA. PUSS TILL EN.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0