Årjäng...

En sväng till årjäng på förmiddan med Christer....
Hade dagen innan (dvs igår) blivit beordrad att åka upp dit med C när han skulle hämta dressiner för att släppa ut ett par tyskar på en dressin.
Gud, jag längtar verkligen inte efter att jobba där uppe i årjäng... hur tråkigt som helst... det enda som finns är en telefon och enligt uppgift så ringer den inte speciellt ofta... men men... ica affären ligger ju rättså nära iallafall... åsså har man ju lunch mellan elva och två... fast... tre timmar i årjäng...
VAD GÖR MAN DÅ EGENTLIGEN??? enda jag vet om årjäng är ju marknaden... och den är inte på sommarn... =P

Får la se hur det går... dom har inte ens vatten där uppe än!! och ingen datorn heller så det är nog rätt svårt att fördriva tiden på ett hyfsat sätt... men men... det blir la att sitta ute på nån bänk och sola eller nått...
Jag vet ju inte ens än hur mycket jag kommer va i Åjäng. Jag kanske behövs mer häromkring...

KISSES


Kommentarer
Malin

Hehe jag köper också bh:ar på Lindex :) dessutom har ju de väldigt ofta 25% rabatt på dem! :D har fortfarande inte köpt nån på H&M :P

2007-05-23 @ 10:43:01
URL: http://thisismyown.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0