En dag närmare helgen...

Det blev Årjäng idag också, fast mycket varmare eftersom jag hade två värmefläktar med mig som fick stå och blåsa på mej hela dagen =) SKönt som bara den...
Dock ingen kund idag heller... så jag avverkar fler och fler sidor i den aktuella boken... tar nog slut imorrn skulle jag tro, men sen är jag ledig till helgen och sen vet jag inte riktigt hur mycket jag jobbar...
Dom skulle fixa ett schema denna veckan så jag får väl se vad det blir...
 
Kollat på Ghost Whisperer nu.... *snyft* går nästan inte ett program utan att det rinner saker från mina ögon...
Det är nog det bästa tvprogrammet på länge...
Delad etta med House.. det är också bra...
Och Alias var också bra, fast det har ju gått klart tyvärr...

Undrar jag vad man ska göra nu... kanske äta nått... neee... har nog ätit tillräckligt idag....
Vi får väl se...

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0