Jävla StayUps

Stay Ups. Strumpbyxor med en silikonkant längst upp som ska stanna uppe på låret och så slipper man den lätt kokta känslan som man får när man använder vanliga strumpbyxor.
Det låter väl görbra tycker jag!!!
Förutom EN sak. Om man lyckas använda StayUpsen mer än två-tre gånger utan att fått maskor på dom, då funkar minsann inte silikonet längre... det är inte tillräckligt klibbigt för att dom ska "Stay Up".
Nej då... fem steg så har dom glidit ner till knäna, det är ju jätteskoj, första riktiga kjoldagen och så kan man inte ha strumpbyxorna på sej...
Det skulle ha varit bättre att ta vanliga jeans idag, även fast jag verkligen vill ha kjolen på mej... det känns ju så himla somrigt...

Nej, nu vet jag det iallafall... strumpbyxor kan endast användas om det är ankelsockor, knästrumpor eller vanliga tantstrumpbyxor. StayUp suger... iallafall dom som jag har... =((

Finns det inget sätt att göra rent silikonkanten på??


Kommentarer
Malin

Jag har också haft det problemet med an sån bh.. man får ju nästan sår efter en kvälls partande :P haha!

2007-05-23 @ 11:59:54
URL: http://thisismyown.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0