... o lite shopping =)

Sen kom man hem, satt o tjöta med mamma, plockade ihop tvätt, kollade på Ugly Betty och House och gick igenom den senaste reatidningen från Ellos.
Har blivit en hel del grejer där som jag gillar =) Bland annat en jättesöt rutig "skjortklänning"
image19och ett festligt linne image20en söt bikini till sommaren image21
samt ett par leggings (tyckte det var dags att skaffa sådana) och ett gäng linnen o toppar  (man kan aldrig få för många)

Så vi får väl se hur fattig jag blir när det där paketet kommer på posten...
Men å andra sidan behöver jag kanske inte köpa kläder på ett tag... =)) =(

Hmm...
Jaja... imorrn blir det Årjäng hela dagen igen så det är nog dags att jag går och lägger mej så att jag inte somnar däruppe...

KRAM!!
PS. Ledigt i helgen, gud så gôtt!! DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0