Ojsan då...

Så har jag kanske blivit en i mängden nu då... Med egen blogg och allt...
Man vet ju aldrig, jag kanske blir en riktigt duktig bloggare i sinom tid... Fast det är väl inte så troligt..
Men men... Ett inlägg om dagen kanske man skulle kunna klara av ett tag iallafall...

Aktuellt just nu är långhelgen... Mamsen fyller år så det blir nog kalas på lördag eller söndag...
Imorrn blir det bio... Spider Man 3. Den är jättebra!! Jag rekomenderar alla att se den!!
Much much better than ettan o tvåan...

Eftersom det verkar som att man oftast inte skriver ut hela namnet på folk häromkring så säger jag såhär istället...
Grattis F 28 år idag!! Eller igår rättare sagt med tanke på vad klockan är...

Nu ska det bli sängen iallafall!!
Nattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0