This day so far...

Det har varit en helt okej dag... inte så mycket att göra dock... bara en skolklass som skulle ut...

Så det har blivit ganska mycket tid framför bloggarna och läsa på passagendebatt och lite sånt... och tyvärr, en hel del kaffe.
Så nu har jag ont i huvudet... Det är inte alls roligt...Att dricka en massa kaffe tror jag inte gör huvudvärken mildare heller... Och alvedon finns inte inom 1 km avstånd typ... :'(

Men men... det är två timmar kvar att jobba så jag borde väl kunna uthärda... sen ska jag till konsum och köpa en Dove SummerGlow till mamma. Det ville hon ha i morsdagspresent.
Sen så kanske det blir lite hårfärg också... känner för att fräscha upp min kalufs lite granna nu till sommaren..

Av någon konstig anledning så har mitt hår dom senaste veckorna börjat skifta mer och mer i lite rött... inte morotsrött som tur är, men i vissa ljus så kan man nog kalla det rött... Kanske inte så konstigt eftersom min mamma är rödhårig och jag i botten är blond, så det är ju ganska lätt att få röda skiftningar...
NU ska jag sluta tjata om min hårfärg...

Ikväll är det Ghost Whisperer igen, det ska bli kul att se. Det är lite läskigt ibland, och så är det ju nästan garanterad tårfällning i slutet av programmena när spöket ska ta farväl av sina nära...
Ska bli intressant att se vem den där hemska mannen i hatt är som ta Melindas andar "in i den silvergrå dimman."...

Någon mer här som ser på GW?? Vad tycker ni??

KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0