Yet another list...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"Island."


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?


en keramiksparbössa formad som en katt...


3. Vad var det senaste du såg på tv?


Ghost Whisperer för en halvtimma sen ungefär...


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:


22.30


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?


Reklam från tv4


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?


Jag var ute och tog en promenad med Morgan, han var jätteduktig och gick så fint i kopplet!morgan3


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?


Nattstad, Lunar, MSN och några bloggar.


8. Vad har du på dig?
 

mörkbruna strumpor, trosor, BH, svarta jeans, ljusblått gina tricot top, grön veromodatröja, rosa skärp, klocka och glasögon.


9. Drömde du något inatt? I så fall vad?


Vet inte.. men det var nog nått mysig för jag vaknade pigg o glad.


10. När skrattade du senast?


På väg hem från Årjäng när någon sa nått roligt på P3...


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
 

en kattplansch, en spegel, en Iorplansch, en fullproppad anteckningstavla, ett pryttelskåp, ett gäng småtavlor, en bonad med katter på, en kattalmanacka och en lampa formad som ett hjärta och en telefon och en termometer...
massor med grejer!!!


12. Har du sett något konstigt på sistone?
 

Hmm... räknas att man hör killar sjunga, och sjunga riktigt bra, som man aldrig trodde skulle sjunga inför folk??


13. Vad tycker du om den här frågelistan?


Lite halvrolig sådär... lagom onödig...


14. Vilken var den senaste film du såg?


Jaa... det var nog Legally Blonde 2 på femman för ett tag sen... Har inte varit så mycket film på sistone... =(


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?


En superbra bil som inte drar nått bränsle, massor med snygga kläder (dvs länsa HM och Gina Tricot), skänka pengar till alla "hjälpa-djur-i-nöd-organisationer", köpa nått till alla jag tycker om...


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till?


Hmm.... vad kan det vara tro... att det många av mina gymnasiedagar kändes som att ingen i min klass tyckte om mej egentligen... och jag blir vääääldigt lätt förälskad... för lätt troligen...


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?


Att HAT inte fanns. Då skulle automatiskt alla krig och otrevligheter inte finnas... dessutom skulle man slippa känslan.... den tär på en mycket mer än att inte bry sig...


18. Tycker du om att dansa?

Ja jag tycker om att dansa.... men jag gör det inte speciellt ofta för jag är inte tillräckligt modig... och jag har ingen som vill dansa tillsammans med mej...


19. Vilken kändis är du mest lik?


Vet inte riktigt... Enligt myheritage.com är jag lik Judy Garland... fast jag vet inte jag...


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?


En pojke skulle heta Linus... Flicka har jag inte funderat ut nått... Det värsta är ju att man känner folk som heter allt möjligt och då vill man ju kanske inte döpa sin dotter till samma namn... Men min farmor hette Ottilia i mellannamn, det tycker jag är gulligt... och mamma heter Saga...


22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?


Ett tag kanske... ett par månader eller tre...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0