Biljäveln får hjälp...

...på fredag.
Då ska han lämnas in på OKQ8 och få innerslangen bytt.
Han gör mej troligen minst 250:- fattigare.... tack så mycket...
Men blir han fixad så kan jag ju iallafall åka till IKEA när jag vill... eftersom det vill jag väldigt gärna =))

De är inte roligt att få punka...
eller rättare sagt ha ett däck som läcker....

Och så skulle jag på pappas inrådan tanka in 3,5 bar i däcket... men tror ni att luftpumpen fungerade normalt på OKQ8?? neee...
det tog aslång tid innan jag ens fick in 1 bar!! fick gå och fylla på luftpumpen tre gånger tror jag... då tröttnade jag och bestämde mej för att satsa på nästa mack... som tur var (det hade  jag glömt) så låg inte statoil så lång därifrån =)) så där behövde jag bara fylla på två gånger innan jag var uppe i 3.5!!
Fast på statoil så funkade inte plusknappen, så när jag släppte den fortsatte det rinna luft... hehe... så då vart man tvungen att dra ut plusknappen... hehe...
Men nu är allt det fixat iallafall!!

Undrar om man kan pumpa cykeln med en sån pump... nån som vet??? passar ventilen i den?? tänkte det skulle va bra, för med den ser man ju iallafall om man får i nån luft eller inte....
det kommer säkert visa sej att jag har en superkass cykelpump... jag har ju kunnat pumpa cyklar förr... =S

Enough with the vehicles.!!
Nu ska jag äta!!! Får nog bli lite fil och ica chruncies... en apelsin kanske... =)) eller lite köttbullar och spaghetti....
är inte riktigt säker på vad jag är sugen på mer än att jag måste ha något med mat i!! =))
Sen blir det Heroes!! Men ingen pub idag, ska ta det lungt och ha massa (2 stycken) lektioner imorgon!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0