Borås...

Har börjat att fundera på att flytta till Borås när jag ska ha praktik där...
Det blir ganska lång pendling på våren när jag ska pendla hemifrån och till karlstad... men dom har fasta öppettider så där har jag nog ett ganska fast schema...
Borås har öppet till tio på kvällen och dessutom jour tror jag... så det kan bli lite knepigt...
Plus att på våren så bor ju både jag och Morgan hemma hos föräldrarna och då har han ju sällskap av pappa hela dagarna och min låna frånvaro gör inte så mycket..

Ska jag jobba i Borås åtta timmar om dagen plus lunch och pendling ca 4-5 timmar om dagen lär Morgan inte bli speciellt glad... frågan är om det inte till och med är förbjudet enligt djurskyddslagen att vara borta så länge...
han klarar sig ju med mat och låda och så... men jag vill inte ha en deprimerad katt!!
Så hellre dubbla hyror några månader...

Så till min fråga tillslut...
Är det någon som vet var man kan hitta bostad i Borås???
Gärna en liten etta eller nått...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0