Lite smågrejor

Tio saker om mig
1. Är du singel?- Ja tyvärr
2. Är du lycklig?- För det mesta
3. Är du uttråkad?- Ja just nu... och trött.
4. Är du ledsen?- Nej
5. Är du italienare?- Nej
6. Är du gravid?- Nej
7. Är du full?-Så full man blir på ett glas öl och en fyra dooleys framför bingolotto... (lite patetiskt nästan)
8. Är du en cooling?- Tillräckligt
9. Är du från Irland?- Nej, men det verkar vara ett mysigt ställe, med mysig dialekt.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?- Ja!!

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?- Snarare förälskelse, det har jag råkat ut för många gånger
2. Har du nånsin blivit sårad?- Ja, för ofta
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? -Ja typ jämt nästan
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?- Ja, typ just nu men det verkar inte vara nån idé längre.
5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna?- Nej tyvärr inte, det vore mysigt
6. Har du haft en hemlig beundrare?- Inte vad jag vet om
7. Är du kär?- Vet inte längre
8. Vill du gifta dig i framtiden?- Ja nån gång!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?- Kärlek!
2. Hår eller ögon?- Ögon
3. Katter eller hundar?- Katter!!!!!!!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?- Några få bästa vänner.
5. TV eller Internet?-
Internet
6. Coca-cola eller Pepsi?- Coca Cola light
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?- Romatisk utekväll =P
8. Pengar eller lycka?- Lycka
9. Dag eller natt?- Dag
10. MSN eller mobil?- MSN, det är ju gratis!!

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?- Har aldrig smitit hemifrån
2. Brutit ett ben?- Nej som tur är!!
3. Gjort nåt du ångrar?- Det har jag nog gjort flera gånger!
4. Hoppat Bungee Jump?- Nej aldrig i livet!!
5. Ljugit för någon du tycker om?- Ja troligtvis men det är nog förträngt
6. Ätit en hel tårta?- Nej blä, en liten bit går bra..
7. Gjort bort dig offentligt?- Troligen förträngt det också isåfall...
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?- Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog?- Inget av mina husdjur har dött än, men det lär jag göra! Dom är mitt allt!
10. Velat försvinna?- Oh yeah!!

10 Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde?- TIll bingolotto för att vinna en resa till Kambodja. "Tack för ditt samtal, välkommen åter" Fuck u!
2. Telefonsamtalet du fick?- Min moster
3. Personen du var med?-  Mamma, pappa o brorsan
4. Roligaste grejen som hänt?- Att jag fyllde år i tisdags och dom sjöng och hurrade för mej på förfesten!!
5. Personen du sms:ade?- Mamma
6. Du kysste?- Mitt ex innan han var mitt ex, dvs för en evighet sen.
7. Du skrev till på myspace?- Har inget Myspace
8. Du kommenterade?- Kommer jag inte ihåg...
9. Du tillbringade natten med?- Min Morgan! <3
10. Du kramade?- Kajsa! =)

Nu ska jag gå och sova med Morgan!!!
Godnatt alla bloggläsare!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0