Nej se det snöar

Nej se det snöar det var väl roligt hurra!
Nu blir det vinter nu blir det vinter som vi har önskat hurra!!

Jepp. Förut regnade det men nu har regnandet övergått i snöande när temperaturen sjönk ett par grader.
Fast än är det inte under nollstrecket, så snön lär ju inte ligga så länge.
Här uppifrån tredje våningen ser jag att det är snö, men nere på marken finns ingenting...

Perfekt väder att hämta bilen i...
Tur att OKQ8 ligger såpass nära, annars hade det inte varit alls kul...
Ska dit och hämta honom om en timme ungefär, förhoppningsvis få höra utlåtandet om vad dom gjort för nånting så att jag kan berätta det för pappsen.
Sen så hade jag tänkt ta mej en sväng till ÖB.. =)
Shoppa lite pepparkakor, lite julmust, julklappspapper och kanske nått annat roligt... =)
Julklappar? hehehe...
Dom hade ett par jättesöta panelgardiner i veckobladet som jag tänkte köpa... så kan man ha julgardiner ett tag också... =)
Måste köpa mej en fördelarsladdgrej också, för just nu måste jag skifta sladd beroende på vilken lampa jag vill ska lysa vid skrivbordet... och nu för tiden vill man ha många lampor lysande... =D
Me love the light!

har dessutom tänkt köpa en timer som jag kan sätta på tändning vid sjutiden, så kanske jag kommer upp på morgonen lite lättare...

si jaa in da ståår


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0