Old lady...

Japp, jag tror att jag har förvandlats till "the weird old lady with the cat"... eller iallafall en snäll gammal gumma med en katt som sitt sällskap.
Varför?
För att jag kockan 17.30 somnade framför tvn med katten i knäet...
haha, men det var skönt att sova lite granna iallafall.

Idag har vi haft onsdagsövning med bandageringsteknik på hund och häst så det har nog tagit musten ur mej att stå ute i ett stall hela förmiddagen!!
För mycket frisk luft vet ni...

Nej, det är tur att jag ska till puben och jobba om två timmar så att jag får göra nått vettigt idag egentligen.
Har haft hur mycket till att plugga som helst! Från ett till nu... har jag gjort nått? näääee..

Suck... Satt dessutom i säkert en timme och funderade på om jag skulle åka till ÖoB eller inte... Det blev inte...
Nu ska jag dricka lite kaffe kaffe kaffe... äta något och vänta på att klockan ska bli halv nio.

Ses på puben!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0