Core.

Jupp, det blev Core iallafall, även fast jag tänkt smita från det idag... men jag insåg till slut (en kvart innan det började) att det nog faktiskt skulle vara bra att gå dit iallafall..
Så det gjorde jag!!

Nu ska det bli mat! Nudlar o köttbullar m ketchup!
 Har helt glömt bort att äta nån sen lunch!! Förutom att jag gick in på VIP och köpte lösgodis då... det har jag ju ätit faktiskt... =)) hehe

Äntligen hemma är äntligen tillbaka!! Så det blir lite titta på det och sen lite titta på house och sen plugga kanske... fast måste nog gå och lägga mej tidigt idag eftersom jag ska va med bilen på skolan halv åtta imorrn för att ta med några tjejer ut till ridskolan i skålltorp och ha "hästhantering" mellan åtta och ett...
Så imorgon gäller rejäl frukost och rejäla kläder... enligt erfarenhet är det SVINkallt i stall och ridhus!!!

Imorrn är det fest!! Måste hitta kläder jag ska ha på mej.. om jag ska klä ut mej alltså.... fan att jag inte har den där höftplingplinggrejen som jag köpte i spanien förra året. DEN HADE VART PERFEKT!!
Någon som har nått förslag om vad jag kan klä ut mej till (en nationalitet, typ fransos eller tysk eller nått) med vanliga kläder som man kan ha hemma lixom...

Ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0