En lista igen... =)

Som jag hittade hos HannasofiAn.

15 "helt vanliga" frågor


Vilka är dina två vanligaste smeknamn? BandyJessica av bandygänget. Eftersom det finns fler Jessica på skolan. =)

Hur ser din favoritpizza ut? Räkor, champinjoner, skinka, pommes frites o kebabsås.


Anser du dig sjunga bra? Jaa. I lägenheten är jag superduktig! Bland folk lite mindre duktig. 


Vad är det mest konstnärliga du kan utföra? Konstnärliga?
Vilken lek är du bäst på? - Jag är inte så vidare bra på någon lek, fast gillar staffetter. Om det är en lek? ;-P

Vem har du haft den mest meningslösa diskussionen med? - Vad jobbiga frågor det var här! Det vet jag faktiskt inte..


Nämn den första blåa ägodel du börjar tänka på: -
Min.. MOBIL :-) Har ett blått skal för tillfället iallafall.


Nämn den första röda ägodel du börjar tänka på:
- Min.. stol jag kanske ska köpa imorgon! Tror jag ska köpa en röd.. ;-D


Vad har du för ringsignal på mobilen? - Den där Ipreen sången, fick den av Louise idag. Ni vet.. den där reklamen. Haha.


Om någon ber dig sitta, gör du det?
- Det händer väll.. Oftast faktiskt.

Har du ofta ljus tända? - Väldigt, väldigt sällan. Men det händer väll det med. Ibland när man kollar tv eller äter eller nått sånt!

Är du en "glad jävel"? -
  Försöker vara, men blir sur ibland ^^


Vattenpölar... bra eller dåligt?
- Ja, dom är väll lite små roliga ifall dom är frusna, annars behöver dom inte finnas där..


Fingrar du på ditt hår när du funderar vad du ska svara på dessa frågor?
- Nej, faktiskt inte..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0