En lista igen... =)

Länge sedan jag skrev en lista nu... om man bortser från den där lilla tråkiga tidigare i veckan...
Denna hittade jag hos Kenza!

Hur svarar du i hemtelefonen? I Skara: Hallå? Hos föräldrarna: Magnusson.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?
Ringer det mycket till dig? Inte speciellt. Mamma ringer då och då... En del telefonförsäljare...
Ringer du mycket? Ska vi se... jag laddade på 50 kr i början av augusti och har 15 kr kvar idag... så nej. jag ringer vääääldigt sällan. Smsar en hel del dock.
Vem ringde du senast? Som sagt... väääldigt länge sen jag ringde nån. Smsade sist: Sandra. Blev uppringd av: Inger. =)
Hur mycket pengar har du? En del på sparkontot. På kortet kanske 500:-
Senast kramat och när? Hmm... Det kommer jag inte ihåg...
Antal timmar sömn inatt? Från 03.00 till 10.
Sov du ensam? Ja. Fast Morgan gjorde mej sällskap på morgonen <3 
Vem sov du hos senast? Hemma hos mej. Fast höll på att somna på Kaplan igår... =) 
Vem sov hos dig senast? Var väldigt längesen nån sov hos mej.
Vem vet mest om dig? Maria, Therese och Andreas troligen...
Vem vet du mest om?  Samma svar som ovan.
Vad ser du fram emot? Innebandyn imorrn =) Födelsedagen, jullovet och praktiken till våren!
Vad vill du ha just nu? En kram från *hemlig*
Vem hånar du? Brukar vanligtvis inte håna folk
Vem längtar du mest efter? *hemlig*
Vem vill du helst slippa? Han som vill se på film med mej =S
Vem stör du dig på? Folk som tror att dom vet/kan mer än andra när dom bevisligen inte gör det.
Vem vill du sova bredvid inatt? *hemlig*
Vilken buss åker du oftast? Åker inte buss... Men 775 har man ju åkt ganska mycket i sina dar...
Vilken årstid är det nu? Höst. Kallt, blåsigt, mulet, mysigt.
Anser du dig själv snygg? Det finns bra dagar, och så finns det dåliga dagar. Igår var en rätt bra dag =)
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja =D
Är du en bra partner? Det hoppas jag. Jag har inte fått höra motsatsen iallafall.
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Ingen risk. 
Har du varit otrogen? Nej!! Inte fysiskt iallafall.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? För blyg för att ragga... Blivit utsatt för några halsläskiga folk på kårpuben när jag var där första gången, men det avstyrde jag rätt snabbt =)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? På msn ibland... Och om vi träffas nånstans...
Vad åt du senast? Pyttipanna, som blivit över sen igår.
Är du polare med grannarna? Jag har hälsat på två av dem några gånger.. Men med tanke på att jag är 20 och mina grannar är 50+ så... nej...
Har du varit på ett party? Igår! Fotbollsmatch och Biljard! Som avslutades på Kaplan med våfflor och hallonsylt vid midnatt och Wedding Chrashers.
Har du varit utomlands? Japp. 10 dagar i Spanien förra sommaren =) Och så har man ju varit i Norge några gånger och en gång i Danmark =)
Var är dina syskon just nu? Han är väl hemma skulle jag tro.
Vilken tid gick du upp imorse? 13... =D
Vad gjorde du kl 2 inatt? Wedding Crashers tog slut och jag gick hem ifrån Kaplan. En kylig och uppfriskande prommis på 15 min ca=) Tur att jag inte mötte några "fula gubbar"!
Vad är det första du gör på morgonen? Klär på mej, går på toa, sminkar mej.
Vad ska du göra efter det här? Skriva klart PBL-fallet.

Varför har min Deleteknapp slutat funka???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0