Helg!

Så var det fredag igen då!
Veckorna går fortare och fortare känns det som!!

Jag fyller snart år och sen är det jul! Sen skidresa och sen praktik och sen är det sommar igen!!

Vilka är ni som läser min blogg egentligen? Ibland är det massor med folk!
Eller ja... 20 stycken typ...

Jag har fått husdjur på balkongen =)
Köpte en påse med jordnötter till fåglar och hängde upp där ute, och fåglarna hittade det direkt!!
Så nu har jag en liten blåmesfamilj därute hela dagarna... =))
Får hoppas att dom inte skitar ner för mycket bara.... Jättesöta är dom iallafall!!
*bild kommer när kamerabatteriet är laddat*




A whole day goes by just thinkin' about you...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0