Innebandyn idag!

Så skönt!  Det gick så bra!! Jag fick iväg värsta bästa passarna och var inte riktigt lika bollrädd som vanligt. Kommer ha två jättesnygga bollmärken imorrn, ett på vristen och ett mitt på låret !!AJJ!!
Så går det när man skyddar målet och har två galna killar som ska göra mål!
Jättebra matcher! Nästan bara oavgjort hela tiden, eller så vann mitt lag =P
Så man fick spela jättemycket och det var flyt i spelet också!
Jag fick "MTlaget" idag. (mat o teknologi) med snyggerik och mattias, som kallade mej sandra i en kvart tills någon sa "hon heter jessica" till honom, olle och en ny kille som hette klas...

Det är såå mycket roligare att spela innebandy på kåren än det var att spela i damlaget! Nu får man ju iallafall spela hela tiden, och man förbättras verkligen eftersom man känner att man kämpar och kämpar och kämpar hela tiden.

Gjorde nästan mål en gång också, men den gick över.... Jäkla pluttmål!!

NU ska jag försöka göra det jag skulle gjort för 2½ timme sen... = börja på kattutställningsarbetet!!

På onsdag är det internationellt tema på puben! Man ska klä ut sej så som folk som kommer från olika länder ser ut... jaa... jag tog ju inte direkt med mej utklädningsgrejer hemifrån om man säger så!! får se vad jag hittar i lådorna... =))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0