Jag har ett ord att säga: FAN!

Jaha!! Och vad tusan ska jag göra nu då???
J*vla stolj*vel!!!
Orka förstöra tapeten!!

Bildbevis:
image95

En god nyhet är dock att jag äntligen fått upp en helfigursspegel i rummet!!
Tyvärr inte så att den döljer det fula avskavet...
Men nu slipper jag ju ställa mej på toalettstolen för att i badskåpsspegeln försöka se hur jag ser ut från midjan och neråt.
Det brukar inte funka så bra... fel perspektiv... har ännu inte ramlat som tur är, och det slipper jag ju nu!!
Bildbevis igen:
image97
Nej, det är inte fettfläckar, spegeln är precis inburen från den iskalla bilen och därför igenimmad...
Från 3 gradig bil till 23 gradigt rum brukar ha den effekten =P
Det har blivit så jäkla kallt helt plötsligt! I lördags var det ju sommarvärme!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0