Jag vet jag har tråkigt och orkar inte plugga.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
5 st.
Äger du en iPod?
Nej. Jag har en JoS.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07.30 dom dagar jag börjar kl9
Hur många resväskor äger du?
1 bag som jag brukar använda som resväska. Ingen riktig..
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA eller Coop beroende på hur långt jag vill cykla. ÖB är bra att köpa konserver o pasta på.
Vilken var den senaste filmen du såg?
MatchPoint. Den var ganska dålig.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny bil!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen CD-spelare
Föredrar du vanlig mjölk eller oboy?
Vanlig mjölk.
Använder du huvtröjor?
Ja.
Kan du vissla?
Jajjamensan.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej.
Vem var den senaste som ringde dig?
Mamsen!
Tittade du på tecknat när du var liten?
Så klart!! Nalle Puh äger!
Hur många syskon har du?
En brorsa.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Skulle väl vara Sweet Home Alabama och A Cinderella Story. Fast ALLA replikerna vet jag inte...
Äger du några band-t-shirts?
Nej... Men jag har en Färjestadt-shirt från SMguldet -98 =)
När flög du senast?
För drygt ett år sen när jag åkte till Spanien.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Inga. Jag rullar dit med skrivbordsstolen. Mina köksstolar ligger under sängen i väntan på att nån behöver sitta på dem... hehe
Läser du för skojs skull?
Jaa!! 1-2 kapitel varje kväll. Just nu i Johanne Hildebrant - Fördömd. Snart ska jag läsa "Kroppsspråk på jobbet" men det är inte för skojs skull... Det är för en kurs i kommunikation.
Pratar du några andra språk?
Engelska, lite lite tyska och lite lite spanska.
Diskar du din egen disk?
Så sällan som möjligt... haha...
Har du gråtit offentligt?
Har jag gjort det så har jag förträngt det.
Sitter du vid en Stationär eller en Laptop nu?
Stationär. Mitt alldeles egna ihopbygge.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag försöker alltid lära mej saker i skolan, om det går så bra är en annan femma... =)
Kan du kasta macka?
Nej... Kan klara av en studs om jag har jättetur!
Har du en blogg?
Det verkar så ja...
Vilken är din favoritfrukt?
Clementiner, persikor, avocado, torkade aprikoser...
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
20 om 12 dagar =)=)=)=)
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Har för mej att det var min brorsa som valde det... =) Fast minnet är lite dåligt på den fronten. Mitt mellannamn kommer iallafall från min farmor.
Gillar du senap?
På korv och i ärtsoppa. Inte annars.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
För 1 miljon kronor lätt!! Annars vet jag inte, det skulle kräva väldigt mycket övertalning...
Sover du på sida, mage eller rygg?
Somnar på sida, vaknar på mage oftast.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.
Äger du en digitalkamera?
Ja. Men jag vill skaffa en ny bättre... Man blir ju lite avis på brorsans bilder... Fast känner inte riktigt att jag har råd med en kamera "där objektivet kostar lika mycket som en enkel digitalkamera dvs ca 3000:-" =S
Vad är du allergisk mot?
Inget vad jag vet men jag funderar på att kanske eventuellt göra ett allergitest... I framtiden. Ingen jävla doktor ska tvinga mej att hoppa av Djursjukvårdarprogrammet!! Då har jag inget liv!
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, varför? Det är ju gott!
Vad har du på dig?
Rosa sockar, ljusblå jeans, rött linne under en brun top.
Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Lily Allen - Littlest things.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0