måste tänka i ord lite till...

Eftersom jag har en uppsats att skriva klart, ett arbete att göra klart, och imorgon kommer jag ha ett nytt PBLfall att göra...
då funderar jag på om jag kanske faktiskt borde skippa corepasset imorrn och plugga istället... iallafall skriva klart uppsatsen och fixa det mesta på arbetet... PBL kan ju ta ett tag så det kan jag ha torsdag och fredag och eventuellt lördagen...
behöver ju faktiskt inte åka ner hit igen förrän på måndag förmiddag!!
Hmm...
några skulle ut till second hand imorrn också, kanske skulle följa med på det istället, fast jag vet inte... man måste ju faktiskt inte klä ut sig heller...

Nej... såhär blir det nu har jag bestämt mig.
9-12 PBL
12-13 kårmöte
13---leta PBL fakta.
efter det. PLUGGA!!! STENHÅRT!!! =S

Får helt enkelt gå förbi VIP på vägen hem och köpa mej en liiiiiiten påse godis.. =)
socker är ju bra för hjärnan ju!! (hoppas jag)
godissugen är jag iallafall...

MEN NU GER JAG UPP FÖR IDAG! JAG FÅR INGET GJORT IALLAFALL!!

GODNATT!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0